Re: Automatyzacja czynnosci.

Autor: Piotr Jaworski <NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 06:03:27 MET DST

On Sun, 17 Oct 1999 12:02:01 +0200, Janusz Podkoscielny <japod@sonet.lublin.pl>
wrote:

>Czesc.

Cześć,

>Chce wykonac nastepujaca czynosc. Mam 150 katalogow a ktorych sa pliki
>bmp o takich samych nazwach ( skiny w Wianampie) . Potrzebuje pliki main
>zapisac z ditheringiem w 256 kolorach (...)

Rozglądnij się za programem Jasc Image Robot. Powinien spełnić Twoje
oczekiwania. Wersja niezarejestrowana jak pamiętam ogranicza automatykę do
pięciu obrazków, ale jest to i tak wygodniejsze od robienia tego obrazek
po obrazku...

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p@bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D