Re: Asus P3B-F i brak pomiaru temperatury

Autor: Andrzej z Zaborza <morgotch_at_priv2.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 05:43:10 MET DST

Użytkownik Gizmo <gstask@USUN-TO.polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380e345b.11739911@news.icm.edu.pl...
> Mam w/w płytę i niestety ani bios ani program spod wina (monitorujący
> płytę) nie podają mi temeperatury na procesorze, tzn podają: 210C co
> jest absolutną bzdurą.
> Mam C466@466 (na razie) z jakąś tam przelotką i pytam gdzie tkwi
> przyczyna? Czy swoją temperature podaje sam procesor, czy powinno być
> coś na przelotce a może z płytą coś nie tego?

Wg zdania szanowanej osoby na tej gruupie, temp jest mierzona wewnątrz
poroca, czyli masz w środku 210 ;o), lub monitor jest do dupy.
Mam tą płytę, std temp to 42 (bez soft coolera).
Co do monitora nie mam pochlebnego zdania, na nap 3,3 wskazuje mi 3,5
(mierzyłem jest 3,3) a hardmonitor krzyczy przy starcie aby wejśc do setupu
bo jest coś nie tak, dlatego dałem mu ignore i się przestałem przjmować.
I ściągnij sobie nowy bios:
http://www.asuscom.de/Products/Motherboard/bios_slot1.html
Pozdrawiam