Odp: Odp: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Marcin <markuch_at_promail.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 16:43:44 MET DST

>buahaha.... :))
>a skąd wiesz, że piracki? :) - po kolorach poznałeś? :)
>
> nie po kolorach bo jestem daltonista... ;-P ..tylko wyczytalem w
Wyborczej i kilku
innych "fachowych" pismach gdzie rozgozala dyskusja na temat legalnosci
softu w TVP po tym jak Szwedzi widzac swoj produkt w czasie meczu do
tego nieumiejetnie uzyty zainteresowali sie jego pochodzeniem... jak sadze
nie jest trudno sprawdzic licencje ...

trzy kolory... ciemny szary, szary, jasny szary .... :oP i badz tu madry !