Karty graficzne ATI Rage Fury - a - ATI Xpert 128

Autor: Butik <butik_at_astercity.net>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 19:50:15 MET DST

Kupiłem sobie kartę ATI (szczerze mówiąc ze względu na cenę, ale podobno
są niezłe). I teraz tak - zamówiłem ATI Rage Fury (32 MB), ale widzę, że
dostałem ATI Xpert 128 (też 32). Czy ktoś z Was wie czy, i jakie są różnice
między tymi kartami? Czy warto jest wracać do sklepu i prosić to, co
zamawiałem?

Dziwne jest to, że na wszelkich cennikach i opisach, które znalazłem w
I-necie Xpert ma tylko 16 MB pamięci. Natomiast moja ma 32 (sprawdzane
różnymi testerami). Może Xpert 32 megabajtowy to właśnie Rage Fury??? W
każdym razie karta bardzo fajna. Z dopalaniem 3D, obsługą DVD i MPEG-2.
Oglądałem przed chwilą Demo (w ciemnym pokoju z głośnikami na maxa) i mnie
zatkało.

Wiem natomiast, że Rage Fury można później łatwo podłączyć do dodatkowej
karty ATI, które jest tunerem telewizyjnym i frame grabberem jednocześnie.
Nie wiem, czy można to zrobić z Xpertem, a planuję zakup takiej karty
wizyjnej.

Bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

Butik