Zmodyfikowany BOOT

Autor: Zmobyfikowany boot <Dadmor_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 17:16:25 MET DST

zetknąłem się zbardzo ciekawym problemem

podczas formatowania dysku na końcu procesu otrzymywałem wiadomość z
poziomu
biosu że boot sector tegoż dysku został zmodyfikowany i formatowanie było
przerywane

Zeby tego byo mało ten sam komunikat pojawiał się podczas zakładania nowej
partycji dysku

Spróbowałem sformatować boota z Mks vira lecz ten lockował dysk i nic nie
dało się zrobić

Jak masz jakiś ciejkawy pomysł to prosze odpisz

Dadmor@box43.gnet.pl