Czy to juz koniec żywota mojego twardzila?

Autor: Mirek Rewak <cave_at_pertus.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 16:39:39 MET DST

Cześć
Dostałem od kumpla twardziela - Samsung 213MB, mówił mi (kumpel
oczywiście) coś o tym, że Windows go u niego nie wykrywał. Spróbowałem
go u siebie sformatować i niestety operacja nie udała się - gdy stan
formatowania pokazywał 97%, nastąpił błąd (niestety zapomniałem co
mówił komunikat). Powtórzyłem formatowanie z Partition Magica, ale to
też nie pomogło (efekt podobny do poprzedniego, z tym, że zamiast
wyświetlenia komunikatu o błędzie, PM próbował cały czas formatować to
samo miejsce). Końcowy efekt moich eksperymentów jest taki, że teraz
BIOS już nie rozpoznaje twardziela.Nie wiem czy coś już pomoże...

Pozdrowienia
Mirek Rewak
cave@pertus.com.pl