Re: Jaka karta grafiki?

Autor: Tomasz Szczurek <szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 13:58:57 MET DST

"Tomasz Stafiński" napisał(a):

> E.... przeczytaj pierwszy post w tym wštku... chodziło o "chociaż
> częściowe wspieranie DVD". Savage ma "motion compensation"
> wykorzystywane np. przez PowerDVD. Według opinii fachowców w temacie
> mój sprzęt (AMD 350) bez dopału z karty raczej na pełnym ekranie płynnie
> nie wyświetlałby DVD. A tak, majšc właśnie Savage4 (ze względów cenowych)
> nie mam z tym żadnych problemów.

Wspieranie czesciowe : moze byc hardwarowe, a rownie dobrze softwarowe.
Ja do odtwarzania DVD uzywam PowerDVD, mam Celeronka 333A, 64 RAMu,
RiveTNT 16MB i sliczniutki obraz na pelnym monitorze, wiec w czym problem.
Nie podobala Ci sie moja rada ? Nie watpie w mozliwosci Savage4 bo znam
ta karte bardzo dobrze. Jezeli jest to Twoja porada dla goscia to jasne ze
jest
OK. Wiec ???