Re: Abit BE6 czy Aopen AX63Pro ?

Autor: Witold Kopel <ficio_at_krakow.neurosoft.net>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 11:58:38 MET DST

Pawel wrote:

> Czesc,
> Mam BE6 i szczerze mowiac jestem nieco rozczarowany UDMA66. Fakt, ze mozna
> podlaczyc w sumie 8 urzadzen, ale roznica miedzy Fujitsu UDMA33, a IBM
> UDMA66 jest dla mnie praktycznie nieodczuwalna. Spodziewalem sie jednak
> wyraznego skoku predkosci, a w praktyce (tzn. w normalnej pracy z win98se,
> office itd. ) tego nie czuje. No, ale te 8 urzadzen to duzy plus.
Ech - kolejna ofiara marketingu ...
Swego czasu jakas firma reklamowala UDMA/66, ze jest szybsze od UW SCSI
(tego 40 MB/s ;-) na podstawie wlasnie maxymalnych teoretycznych
parametrow...

A co do 8 urzadzen, to warto pamietac, ze zajmuje to wtedy 4!! IRQ (po
dwa dyski na IRQ). I robi sie strasznie ciasno...

Tyle
Ficio