Odp: Mirrorin dyskow pod Windows NT 4.0

Autor: Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 08:22:22 MET DST

Najlepiej w książce
1.Jason Garms (120zł) Windows NT4 Serwer {Wrocław, księgarnia techniczna,
ulica Świdnicka}
2. Administrator dysków NT
   możesz pozakładać partycje a następnie je "popaskować"
   w zależnośći od Twojego wyboru bedziesz miał
         - mirroring programowy, duplexing wymaga kilu sterowników lub
specjalnego wielokanałowego (ADAPTEC za 9000zł)
         - RAID 3,4,5 programowy, sprzętowy wymaga specjalnego sterownika jw
Trzeba powiedzieć że zwykły ADAPTEC Pro kosztuje 1200-1500zł, tak więc cena
kilku tysięcy za wielokanałowy
jest dla wielu firm do przyjęcia.
3. W warunkach "domowych" wystarczy mirroring programowy - niestety parę %
procesora zajmuje się tylko tym

POLECAM,
 A -mirroring, na 2 fizycznie różnych dyskach przy kosztownym to jest
szybkim ADAPTEcu
 B -na serwerach zasobnych firm RAID 5 na specjalnym sterowniku

Pozostałe możliwości r

--
                              z poważaniem
                           Andrzej J. Turowicz