Re: Czy to wirus ? (prośba o pomoc)

Autor: Włodek Wojtiuk <wojwlo_at_kki.net.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 01:19:39 MET DST

Buraq napisał(a) w wiadomości: <7uior8$c9r$7@druid.ceti.com.pl>...
(ciap)
>nie sadze, imo jak ktos jest na tyle doby zeby napisac infektor
>peexe to musi potrafic przejac przerwanie obslugi bledow (24h afair)
>
>imo dyskotka jest do kitu (bady i takie tam).

raczej nie, też tak myślałem, a tak właściwie to po k... próbuje pisać
kiedy ma odczytywać ? (specyfika win95 ???)
po 7 (tak siedem)-krotnym przeinstalowaniu (za trzcim razem wyczyściłem
boot sektor twardego mks_virem) uspokoiło się do czasu użycia dyskietek
używanych w okresie kłopotów. Tak jakby zaraza jakaś na dyskietkach
siedziała...
Włodek