Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 00:56:33 MET DST

On Mon, 18 Oct 1999 15:06:34 +0200, Wojciech Giersz
<chektor@polsl.gliwice.pl> wrote:

>W mojej tez. Guru sie pojawialo moze ze dwa razy na miesiac. Teraz maja
>blaszaka z Powerpointem. BSOD jest codziennie ;>

Uzywasz PowerPointa? Ja musialem robic na tym prezentacje na uczelni o
mam tego czegos dosyc. Najbardzie bawil mnie scrolling. To cielo sie
nawet na PII - jak ozna tak spierniczyc kod programu, zeby sie nie
dalo na takim sprzecie plynnie przesuwac :-0. Szczerze mowiac wole
znacznie blaszana Scale niz to badziewie.

Pozdrowka
GLide