Re: Odp: Jaka przyszlosc z Abit BH6 ???

Autor: Przemysław Jesionek <p_jesionek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 13:04:39 MET DST

W woli scislosci Celerony ppga nie sa robione na Socket7, a na Socket 370. A
jesli chodzi o przejsciowki z Slot1 na Socket 370 to polecam nie szersze
niz 7 cm wchodza bez problemu w przeciwienstwie do szerokich gowien
produkowanych przez nie wiadomo kogo.
Przemek

<380C4A7C.B3333209@itots.ch.pwr.wroc.pl>...