Re: Winda dorobila mi dodatkowy naped :-(

Autor: pawel <wajsner_at_polbox.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 00:33:06 MET DST

Masz klasyczny przypadek dysku przcujacego w zgodnosci z ms-dos sprawdz w
wlasciwosci moj komp/wydajnosc tam bedzie to napisane, a normalnie
jest -system skonfigurowany optymalnie.
Przypomnij sobie co namieszales zanim to wyskoczylo.
Masz nowa plyte z innym chipsetem a nie robiles instalki windy?
Najlepiej wyrzuc wszystko z menadzera urzadzen to moze przy ponownej
wyszukiwance poznajduje co trzeba i bez dodatkowych napedow.
Mialem taki numer tez przy 95 osr1 i fdisku.
pawel

M.S. napisał(a) w wiadomości: <7uffjl$kgv$1@sunsite.icm.edu.pl>...