Odp: Plyta z chipsetem FX430 i WinChip

Autor: Robert <motylek_at_priv1.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 08:40:07 MET DST

> To nie zalezy od chipsetu, a tylko od biosa
> (moze sie gryzc ale nie musi) a
> najbardziej od tego czy jest tam gniazdo socket7

Plyta jest na socket7, Pentium nie mialo innych podstawek,
na plycie mam P100, w instrukcji plyta nie przewiduje innych
procesorow (AMD K5 bylo wtedy w powijakach), wszedze pisza
ze FX430 nie obsluguje AMD K5. Plyta jest z 1995 roku, bios
Award 4.5 PG.
Oceniam ze to chipset bedzie decydowal czy plyta przyjmie
WinChipa. Jesli WinChip nozkowo odpowiada Pentium to powinno
byc wszystko OK - tak sadze ale pewnosci nie mam, na www
WinChipa nic nie wspominaja o kompatybilnosci z chipsetem
FX, wiec moze ktos to sprawdzil juz empirycznie? Nie chce
wtopic przy zmianie
procesora.

Robert