Re: Live!Ware 3.0

Autor: Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 08:08:24 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Mon, 18 Oct 1999 10:37:30 GMT, bzz, bzz
..., Tomasz Stafiński ... bzz, bzz..., wrote :

>A czymś znaczącym się różnią od tych z wersji 2.1?

Zainstalowalem to LW3.0 ale zadna rewelacja. Zmienil sie mikser, jest
teraz animowany i troche inaczej rozplanowany (moze nawet lepiej), za
to wolniej dziala, poza tym w zasadzie nie ma zadnych roznic.
U mnie dziala wszystko, na zachodniej grupie niektorym cos nie
dzialalo, ale im zawsze cos nie dziala ;)

Ponoc ta wersja dostepna na necie to jest starsza wersja niz ta na
plytce, ktora sprzedaje CL.

Marek Nazarko