Re: Do użytkowników napędów Plextor

Autor: Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 08:17:01 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Mon, 18 Oct 1999 14:31:22 GMT, bzz, bzz
..., Marek ... bzz, bzz..., wrote :

>Thetus napisał(a) w wiadomości: <7ucm4j$6i$1@info.cyf-kr.edu.pl>...
>Tez szukalem w Krakowie, a i tak kupilem w Alstorze z przesylka.
Sek w tym ze Alstor nie ma Plextorow EIDE, ma tylko SCSI i nagrywarki.
A ceny nie sa takie straszne.
Najbardziej bym chcial kupic Plextora (jako jedyny daje 2 lata
gwarancji), ale jak nie ma to chyba kupie TEAC albo TOSHIBA. Jak
myslicie co lepsze? Jeszcze moze Sony wzialbym pod uwage, inne marki
odpadaja.

Marek Nazarko