sound blaster 16 - problem

Autor: Ever <4ever_at_astercity.net>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 00:57:23 MET DST

Witam.
Ostatnio po padzie plyty zmienilem na VA-503A i wszystko bylo by
pieknie gdyy nie to ze dzwiek (pod win2k rc2 ale i pod win98 tez) jest
najogledniej mowiac 'do dupy'. Cos szymi, pika i piszczy. Przy
odtwarzaniu plyty audio z cd-rom wszystko jest ok ale jak puszczam
jakies mp3 to sie nie da tego sluchac. nie mam pojecia co moze byc
przyczyna. syustem wykryl mi karte i nie wykazuje zadnych problemow z
nia zwiazana a mimo to ona dziala 'sprawnie inaczej'
ktos ma moze jakis pomysl?
TIA
Ever