Re: DVD czy CD ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 00:09:26 MET DST

On Mon, 18 Oct 1999 09:47:20 GMT, "Wojtek Wrzaskala"
<wojciech_wrzaskala@cadena.com.pl> wrote:

>Emil <emilb@box43.gnet.pl> wrote in message
>Zdecydowanie DVD. Czy tego chcemy, czy nie, standard ten wyprze CD-ROMy (bo
>właściwie jest jego poszerzeniem). Poza tym na świecie produkcja i sprzedaż
>DVD jest już prawie równa produkcji CD, tak więc w przyszłym roku dużo
>tytułów (w szczegołności gier) będzie wydawanych tylko na DVD.

Ja w to nie wierze, ta rewolucja jest zapowiadana od 2 lat ... i co ??
I nic nadal powstaja gry na 7 CD, albo na 5 ...
Jak bede wydawac tylko na DVD to beda mieli 10% sprzedarzy w
porownaniu z wydaniem na CDromie ... po za tym co bedzie na tym DVD ??
10 godzin filmu, czy filmy beda w super jakosci ??

Jak ktos lubi filmy to sobie moze kupic DVD, na pewno szybko nie
zastapi to CDromu.

90% nowych komputerow ma Cdrom, a DVD ma z 10% (w Polsce).
W USA mocniej naciskaja na nowy standard, ale ....

Po za tym jakbym kupowal DVD to CDrom bym sobie na pewno zostawil ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik