Re: Monitor - Belinea 103040

Autor: Krzysztof Kowalski <szaryk_at_promail.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 19:37:18 MET DST

On Mon, 18 Oct 1999 13:17:06 +0200, "MT"
<michaltomaszewski@poczta.onet.pl> wrote:

>Pytanie do użytkowników w/w monitora - jaka jest Wasza ocena?

Mam zastrzezenie do (nie)stabilnosci podczas ustawiania nastawow
potencjometrem (?) umieszczonym pod monitorem, zwykle przeskakuje na
nastepna pozycje, nie te, ktora akurat chce regulowac. :-(

Poza tym nie mam zadnych zastrzezen, uzywam go od maja chyba.
Praktycznie zawsze 800*600, czasem (bardzo rzadko, moze dwa, trzy
razy) 1024*768.

W pierwszych dniach wystepowalo tez zjawisko jakby zrywania
synchronizacji poziomej, ale nie wiem czy winic za to monitor czy
karte, bo jednoczesnie z monitorem sprawilem sobie rive.

KK