Pisiki notebook-a

Autor: Lukasz Goralczyk <liku_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 15:51:49 MET DST

Czesc,
Chodzi mi oczywiscie o kody post jakie wydobywa z siebie notebook
zaraz po wlaczeniu. Notebook to 486DX33 8MB, wicej nie wiem, bo nie
znam sie dobrze na notebook-ach; jest to optimus-owski notebook.
Co sie dokladnie dzieje: Ekran nie startuje, dysk rusza i sie
inicjuje, po tym wszystkim slychac 2 dlugie i 4 krotkie dzwieki.
Kompletnie nie mam pojecia co moze byc nie tak, probowalem odlaczac
baterie, dysk (wtedy wogole brak reakcji). Napiecia sa ok. Poprosze o
kopie na priv-a. Dzieki.

--
Liku liku@poczta.onet.pl
http://republika.pl/liku