Re: Award BIOS

Autor: Marcin Marciniuk <mmarcin_at_astercity.net>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 12:00:45 MET DST

OPRZ wrote:

> Na tej stronie "do bani" mozna znalezc wiele adresow
> serwerow ftp na calym swiecie (m.in. w Polsce) z ktorych mozna
> sciagnac poszukiwany upgrade biosu. Najczesciej sa ta
> bezposrednie linki do odpowiednich plikow.
> IMHO jest to jedna z lepszych stron firmowych
> producentow plyt glownych.

Szczerze mowiac jestem zdziwiony Twoja odpowiedzia. Ze strony Awarda
jestem zrzucany na strone Phoenixa, ktory jako upgrade podaje link do
strony Unicore, gdzie sa upgradey Awarda. Tam musze wypelnic ankiete i
czekac grzecznie na odpowiedz. Z tego co zrozumialem jeszcze beda
chcieli, zebym im zaplacil. Nie znalazlem zadnych linkow do FTP ani nic
innego na temat upgradeu Awarda (tylko link do Unicore). Jesli znasz
jakies konkretne adresy, to pls podeslij mi je.

--
Marcin Marciniuk
 <<==--  Scottos --==>>