Re: Gravis + Winamp !!!

Autor: Mariusz Studzinski <cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 09:30:35 MET DST

On Sun, 17 Oct 1999 00:56:13 +0200, Lukasz Bajonski
<lukasz@grafinet.com.pl> wrote:

>Najlepiej kup jakąś najtańszą Yamahę na PCI za <100 zł, Gravis to
>zabytek, zawsze były z nim problemy w Win9x.

Moze i zabytek ale MIDI (szczegolnie z patchami Pro Patches Lite 1.65)
gra tak samo dobrze jak nie lepiej niz np. SB 128PCI i inne karty tej
klasy.

Lezal u mnie przez rok czasu na szafie ale ostatnio skladalem z
resztek komputer dla zony, jako maszyne do pisania i wyszedl mi nawet
calkiem dobry :)) - AMD K5-100Mhz, 32MB RAM, SOYO na HX, twardy 1,2GB
no i ten Gravis Classic 1MB. Musze przyznac, ze GUS radzi sobie
znakomicie. Do gier pod Winde oczywiscie sie nie nadaje, bo nie ma
sprzetowego wsparcia dla DirectX (a software'owe tez szwankuje bardzo)
ale i tak jak na swoje lata (kupilem go w..... 1994 - ach wtedy to
byla karta) sprawuje sie doskonale.

Mariusz Studzinski

http://www.dvd.px.pl - Serwis DVD
http://www.non-smoking.px.pl - Rzuc palenie!