Real Magic DVD - real problem

Autor: Picio <picior_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 00:32:07 MET DST

Witam i pytam :)
Kupiłem sprzętowy dekoder dvd MagicDVD f-my Jaton.
Sterowniki zainstalowałem bez problemów, aplikację REALmagic
również. Wszystko działało cacy do momentu restartu kompa.
Po nim w/w program odpala się, lecz próba obejrzenia filmu dvd
powoduje wyświetlenie nast. komunikatu: (sorry za długi cytat)

"MCI Error (na belce okna)
MMSystem266. Załadowanie urządzenia nie jest możliwe.
Sprawdź, czy sterownik urządzenia został prawidłowo zainstalowany."

Po czym, gdy uda mi się wyrżnąć z systemu dotychczasową instalację,
restarcie i ponownej instalacji hard/software'u wszystko gra - do kolejnego
restartu. Co jest grane? Czego nie rozumiem?
A tak przy okazji pytanie. Mam muzykę Monster Sound MX 300.
Dekodery dvd programowe umożliwiają odsłuch w czterech kanałach na wyjściu
tej karty. Dekoder sprzętowy, chociaż połączony wewnątrz kompa z Monsterem,
daje na wyjściu tegoż tylko dźwięk stereo na przednich głośnikach. Dlaczego?

Może spotkał się ktoś już z tymi problemami i je rozwiązał. Może nie ma
żadnego problemu, tylko ja popełniam gdzieś błąd? Proszę o pomoc!
Pozdrawiam

--
Piotr<Picio>Szpunar
picior@alpha.net.pl