Re: PERTYCJE HELP!!

Autor: Tomasz Śliwakowski <tomasz-s_at_bbs.chip.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 20:13:49 MET DST

Użytkownik JackP24834 <jackp24834@aol.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:19991017121018.21900.00000012@ng-da1.aol.com...
> Czy,mozna zainstalowac win98 PL na hydden (fat 32) pimary partyszyn jako
drugi
> system operacyjny i czy oba (win 98 USA i Win 98 PL) moga norwalnie
dzialac?
> Czy jesli ten uklad jest nie do przyjecia,jest jakas mozliwosc miec obie
wersje
> w jednym komputerze?
> Wielkie dzieki komus kto mogl by mi w tym pomoc.
> PS.Prosze pisac na liste i na E-mail.
Można- musisz zaopatrzyć się w jakiś bootmanager, lub przełączać partycję
ręcznie - np. Partition Magic 4.0 (może być 3.0). Jeśli chcesz wystartować w
primary nr. 1 - np. w98pl, wówczas ustawiasz ją jako aktywną, a drugą
primary - tą z w98 us - jako ukrytą. Jeśli chcesz uruchomić się z
drugiej -w98us- wtedy robisz odwrotnie. Przełączanie samej aktywnej partycji
u mnie niestety nie skutkuje - działało na w95*2 i linuksie - z w98 i nt4 +
linux - wszystko robię ręcznie (lilo powinno sobie dać z tym redę, ale nie
mam w tej chwili czasu wziąć się za to.
pozdrówka: Tomasz Śliwakowski: tom@klub.chip.pl