Odp: Asmax v.90 PCI - prosze o opinie....

Autor: Janusz <intermar_at_kki.net.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 22:04:58 MET DST

Użytkownik <lzur@record.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MCpK3.11730$F5.176596@news.tpnet.pl...
> Modemy sa OK sam je uzywam i sprzedaje.
> Uwazaj tylko bo nie chca chodzic na niektorych plytach z soundem na
> pokladzie np. na PCChips.
> Jest jeszcze drugi typ tzn Asmax PCI "Surfer" ale tego nie widzialem na
> oczy.
>
> Normalny asmax ma gniazda mikrofonu i słuchawki, oraz gniazdko do
podłaczenia karty muzycznej. Ja używam go również jako telefonu głośno
mówiacego. Surfer tego niema, lecz posiada możliwośc pracy jako automatyczna
sekretarka. Ja osobiście używam dwa Asmaxy, w domu "pełny" z podłączonym
mikrofonem. Taki telefon głośnomówiący jest wygodny przy długich plotkach ze
znajomymi ( można chodzić po pokoju i rozmawiać). Połączenie mam przy
driverach v 5.54 rzędu 52kbps do 53,3 kbps na nowej centrali 5ESS. Szybkość
sciągania plików pokazywana przez monitor systemu to często wiecej niż
6kBps. Drugiego asmaxa kupiłem do pracy, i jest to Surfer. Centrala to chyba
jakaś pentaconta z czasów wczesnego Gierka. Połączenie mam rzędu 45 kbps, a
transmisja ok. 4-5,5 kBps. Przy przypadkowym podniesieniu słuchawki w
telefonie na tej samej linii nie rozłącza się. Ostatnio właśnie w pracy ktoś
podniósł w faksie słuchawkę i słysząc dziwne piski włączył sygnał faxu, a
modem się nie rozłączył. Aha wszystkie asmaxy mają homologację, do
ściagnięcia na www.asmax.com.pl

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl