Kierownica Ineract V3 i problem z portem joysticka

Autor: yo!rek <jarekz_at_kki.net.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 23:23:37 MET DST

Cze.
Brat kupił sobie kierownice Interact V3. Niestety mam z nią problem.
Po podłączeniu do portu joysticka( creativowski SB16) komp albo jej
nie widzi albo odwala ona świra, nie można jej wykalibrować bo pozycja
0,0 nie nie jest w ogóle do osiągnięcia gdyż kursor lata jak nie
powiem co. Czasem w ogóle nie działa pedał gazu, czyli totalny meksyk.
Dzieje się tak zarówno na jej oryginalnych driverach jak i na
driverach od joysticka (2 osiowy 4 przyciski, facet z serwisu
Multistyk - dystrybutora- kazał zainstalowac ten driver). Co ciekawsze
mój stary joy 2 osie 2 przyciski działa bez zarzutów. Żeby było
jeszcze weselej na dwóch pożyczonych ESSach komp nie widział nawet
mojego starego joya (sprawdzałem w kilku slotach) a u innego gościa na
innym komputerze z ESSem wszystko jest OK. W tym momencie zgłupiałem i
nie wiem czy słusznie zaczynam podejrzewać moją płytę gówną. Pomóżcie.

yo!rek
jarekz@kki.net.pl
www.kki.net.pl/jarekz
-->...bo nie wszystko ma cenę...<--