Re: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 22:18:00 MET DST

Buraq napisał(a) w wiadomości: <7uar5a$c1q$1@druid.ceti.com.pl>...

>albo tego abita i dokupic kontroler - kosztuje kolo 120zl
a ja się pytam po jakiego grzyba?
Myślicie, że będą jakieś zauważalne różnice w szybkości między UDMA33 a 66?
Jestem przekonany, że jeśli nawet będą, to na pewno tak niewielkie, że można
o nich zapomnieć. Sam mam Quantuma CR i wiem, że wolny nie jest, ale z
pewnością 33MB/s nie osiąga - o 66 nie wspominając.
IMHO: zakup kontrolera UDMA66 to w tym przypadku strata pieniędzy