Odp: VB40032.DLL

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 20:29:33 MET DST

> a ja proshe w mpeg'u film The Matrix (only 2 CD) i sciezke dzwiekowa do
> filmy (only 1 CD) i dorzuccie gratis senariusz w oryginale.
> Aha. Film ma byc w oryginale, ale z polskimi napisami :-))

Kurde ... mam tylko sam film. Napisy bedziesz mogl sobie sam zrobic, a
scenariusz jakby ktos mial to chetnie tez bym pociagnal. Jak jutro zdaze
to tez to wrzuce. Zaczne od RH 6.0 - jak sie wyrobie to Matrixa tez
walne.
P.S.
Jak ktos ma jakies fajne filmy to niech tez wali ... oczywiscie na grupe :))

--
Pozdrawiam
       Birdy