Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: Marcin Figiel <igi_at_box43.gnet.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 18:58:23 MET DST

> Za to jakies klucze DES mozesz szybciej obliczac, czy inne SETI ;)

Kluczami sie nie bawie, a jesli chodzi o SETI to po przeanalizowaniu 4
pakietow jakos mi sie odechcialo - i teraz ciagle patrze na mrugajacy w
systray'u radarek (domaga sie sciagniecia nastepnych danych... ale nic z
tego, nie dam sie ;)
A SD po obejrzeniu na stronie SETI tabeli ze srednimi czasami analizowania
mozna wyciagnac wniosek, ze jest to bardziej zalezne od OS'a niz od proca
8-O

> Widocznie duzo pieskow tam sie zalatwia ;>

Hehe, dobre :) Musze mu to powiedziec :))

iGi