Re: Odp: Philips CDRW400

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 17:21:26 MET DST

Marcin Spychała <birdy@quake.org.pl> wrote in message
news:AQYN3.5729$Tk.126980@news.tpnet.pl...
> sie
> dioda ?
> odpada)
>
> A sprawdzales na innych odtwarzaczach CD-ROM ? (np. u kumpli ?)
> Jak nagrasz plytke to w nagrywarce mozesz ja odczytac ?

niestety ani z nagrywarce w ktorej zostala wypalona ani z zadnym z trzech
cd`kow w ktorych testowalem... :(
...ale oddali mi kase za nia dzis (Philips PCA460RW (4x/4x/16x) i zdecydowanie
odradzam qpowanie tej nagrywarki.
Model wyraznie im sie nie udal...taka samo opinia jest na warszawskiej
gieldzie komputerowej.

--
Andrzej "LeV" Staszewski                /Tracker Music Club/
mail: lev_at_hyperreal.art.pl (ORBS)  http://www.hyperreal.art.pl/tmc/