Re: Monitor Daewoo Daytek - poradzcie!

Autor: Butik <butik_at_astercity.net>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 13:07:37 MET DST

Cena może być. Jeśłi chodzi o jakość, to rzy braku specjalnych wymagań
powinieneś byc zadowolony. Ja mam Dayteka 17" od roku, pracuję cały czas w
1024x768 i nie mam specjalnych zastrzeżeń - obraz ostry, kolory ładne,
geometria w porządku. Wiesz, nie jest to na pewno rewelacja, ale z drugiej
strony kosztuje niecałe 1100 PLNów. Co prawda wymieniam go teraz na 19, ale
tylko dlatego, że dużo pracuję w dtp i w końcu musiałem się przerzucić na
coś większego. W każdym razie bez żadnych wyrzutów sumienia, ani obaw
sprzedaję go mojemu tacie.

Pozdróka

Butik