Odp: drukarka

Autor: KarolS <karols_at_promail.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 11:58:35 MET DST

    Jeśli będziesz dużo drukował to polecam ci Epsona np.440 . Ja mam
starszą wersję tzn.Epson 400 od 32 miesięcy i nie narzekam. Do wydruków
stosuję tusze Armor czarny za 20zł , kolor 38zł. Gdy dużo drukujesz to
koszty tuszu z czasem przewyższą cenę drukarki.
    Niedawno przeczytałem gdzieś na grupie że czyjś Epson często uruchamiał
proces czyszczenia głowicy. Z mojego doświadczenia wiem że lepiej jest co
drugi lub trzeci dzień zrobić jakiś wydruk niż uruchamiać drukarkę raz na
tydzień . Podczas czyszczenia głowicy drukarka zużywa dużo tuszu.

sienniak@poczta.onet.pl

Użytkownik Roman <frankie@alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3vnN3.1348$Tk.22511@news.tpnet.pl...