Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: Vindex <vindex_at_post.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 23:49:38 MET DST

On Sat, 16 Oct 1999 17:06:59 +0200, "Airwolf" <airwolf@astercity.net>
wrote:

>ROTFL :-D
>Mam w pracy i kartę opartą na Y724 i na Live! więc mogę porównać.
>Y724 brzmi _znacznie_ lepiej.
>:-D

Guzik masz :) Jak korzystasz ze standardowych bankow dolaczanych do
Live'a to nie masz zadnego pojecia o tym jak moze brzmiec midi na
Live'ie. Sciagnij sobie RealityGM, Unison, Musica Theoria i posluchaj
jak powinny brzmiec instrumenty - gitara brzmi jak gitara, fortepian
jak fortepian a smyczki jak smyczki. Midi z Y724 nadaje sie wylacznie
do syntetyki - i tam radzi sobie bardzo dobrze. Ale poza syntetyka
jakosc instrumentow jest conajmniej watpliwa

Pozdrowienia

Vindex