Padl mi COMP ! POMOCY !

Autor: Waldek <waldekg_at_friko.sos.com.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 23:35:24 MET DST

Po instalacji, gdy system restarował komputer aby po raz pierwszy załadować
Windowsa 98 bios zatrzymywał się podczas testowania.
Otworzyłem obudowę - wyjęłem procesor 486DX4 100 Mgh (sam nie wiem po co),
włożyłem go ponownie i od tego czasu komputer nie chce startować zupełnie.
To znaczy dioda się świeci, słychać jak dysk twardy rozpoczyna pracę, ale
trwa to krótko i potem następuje cisza. Monitor jest ciemny (nic nie
wyświetla - tak jak by był wyłączony).
Co mogło się stać - czy procek 486 mógł się uszkodzić (obchodziłem się z nim
delikatnie), ale nie jestem pewny czy włożyłem go w takiej pozycji jak był
(potem oczywiście przetestowałem wszystkie położenia - ale nadal nic.

Pomóżcie ! Co mogło się stać.

Proszę na priv.
waldekg@friko.internet.pl