Trzaski SB Live!

Autor: Zielony <hen_hul_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 22:36:04 MET DST

Witam!

Jaka moze byc przyczyna trzaskow karty SB Live! przy odtwarzaniu dlugich
pikow *.wav lub mpg?
Zauwazylem, ze trzaski sa zsynchronizowane z praca dysku, czyli z miganiem
diody dysku.
Wylaczenie trybu DMA dysku pomaga w niewielkim stopniu.
Mam dysk Fujitsu Udma 33 oraz 64 mega ramu.
Czy zmiana tasmy dysku na te do Udma 66 moze pomoc?
Mam zainstalowane Live Ware 2.0 i oczywiscie wylaczylem mikrofon w mikserze
:-)
Moze ktos mial taki problem???

Pozdrawiam
Zielony