brak literki oo zamkniete pod Win98 DW

Autor: zaroovka <cyber_at_friko.sos.com.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 15:58:24 MET DST

No czesc! Zainstalowalem sobie Win98 DW aby olookac ICS. Nawiasem mowiac
jakosc mi to jeszcze nie dziala, ale to opisze Wam kiedy indziej. Teraz mam
wiekszy problem: NIE MAM LITERKI o zamkniete, czyli u z kreska - hahahaha.
Nie moge nawet tego napisac, bo jak nacisnę prawy ALT i O to NIC MI SIE NA
EKRANIE NIE DZIEJE.
I co z tym zrobic? Pod Officem 97 tesh oczywiscie nie ma oo.
Tylko nie piszcie czegos tak bezsensownego jak to, zeby nie korzstac z Win
9x.

Pozdro dla wszyskich

zaroovka

mailto: cyber@friko.internet.pl