Re: Nie mam pomyslu na topic

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 12:54:27 MET DST

Hi,

On Thu, 14 Oct 1999 21:09:38 +0100, "J.J." <jtj@poczta.onet.pl> wrote:

>plyty glowne

Asus, A-Bit

>monitory

Tu będzie trudniej... Wiele firm ma bardzo udane niektóre modele, a inne
bardzo szajsowate ;) Można by wybierać: niektóre Philipsy, LG Flatron,
część Sony...

>cd-rom

Tu jeszcze trudniej :) W zasadzie w tej chwili nie ma naprawdę dobrych
napędów CD, są tylko te dość dobre i te znacznie gorsze. Niezależnie od
klasy producenta.

>dvd

Może Hitachi -- ale pewien nie jestem.

>hdd scsi

IBM, wbrew pozorom Seagate, trochę Quantum

>hdd ide

Quantum, IBM
(ze względów historycznych: Western Digital i Seagate, ale oni zeszli na psy)

>karty graficzne

Matrox, Diamond, #9

>Chodzi mi o cos takiego jak Creative w dzwieku, HP w drukarkach lub 3Com w
>kartach sieciowych, a nie o aktualna przewage w konkretnym produkcie.

IMHO to złe podejście -- w tej chwili czas "sławnych" firm przeminął.
Zazwyczaj znane marki wypuszczają drogi sprzęt przeciętnej klasy i
kupowanie go jest całkowitym nieporozumieniem -- przynajmniej w niektórych
kategoriach (tam, gdzie nie zgłaszałem uwag, tylko podawałem marki, klasa
producenta mniej więcej pokrywa się z klasą produktu).

--
Pozdrowienia,