Re: hurtowe rozpakowywanie ??

Autor: PiotrCF <PCF_at_who.net>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 19:21:08 MET DST

Andrzej Wróblewski napisał(a) w wiadomości:
<7u7jub$l0f$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Sebbie1o1 <sebbie@box43.gnet.pl> napisal:
>[....]
>
>Witaj :)
>Jesteś pewien, przed chwilą sprawdziłem i nic z tego.

Oczywiście, że DOSowy pkzip/pkunzip nie obsługuje
długich nazw. Robi to zip/unzip - wersja dla Win32.
Tekstowa, ale oczywiście działa wyłącznie
w "okienku DOSowym" Win9x. Opcje takie jak w normalnym
zip-ie pod Unixem. Format archiwum jest zgodny z pkzip-em.

Dla zainteresowanych - zostawiłem obydwa programy
(zip i unzip) pod adresem:

http://nest.sikornik.gliwice.pl/~piotrcf/zipunz32.zip

(oczywiście zZIPowane)

PF