Re: Zoltrix Spirit blokuje telefon.

Autor: _kwak_ <cheaterSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 18:57:53 MET DST

Penuel napisał(a) w wiadomości: <38066050@news.vogel.pl>...
>hmm w sumie to nie wiadomo czy to wina modemow czy telepsa (uch znowu
>powiesilem biednego czworonoga na telekomunie)
>w kazdym badz razie tego rodzaju przypadlosc jest i moim udzialem
(uwazam to
>za niezla gimnastyke jak mam dobry humor)
>jedyne co moge stwierdzic zoltrix'y nie wykonuja prawidlowo tzw drope
>connection w przypadku sygnalu zajetosci i w tym jest caly bol
>na nic innego nie da sie narzekac na te maszynki
>takze czyja wina chyba nie ma sensu pokazywac palcem bo i tak wszyscy
wiedza

    Byla taka seria Zoltrix 36000 ktore zle odkladaja sluchawke
(niestety tez mi sie taki trafil). Ale podobno wystarczy wymienic
jakis element na plycie modemu i wszystko gra. Ja swojego reklamowalem
(kupilem go w ACT), ale panowie w serwsie sie nie wysilili. Sprawdzili
go na jednym polaczeniu ktore akurat dobrze wykonal i stwierdzili ze
jest dobry. Nie bylem przy tym , ale wydaje sie to byc oczywiste skoro
przy odbiorze modemu dostalem ostrzezenie ze jak jeszcze raz przyniose
dobry sprzet do reklamacji to mnie obciaza kosztami ... tez maja
fachowcow w tych serwisach ...

Pozdrawiam !!
Krzysiek.
IRC: _kwak_ #lodz #manhattan