Re: hurtowe rozpakowywanie ??

Autor: Andrzej Wróblewski <andrew_at_katowice.home.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 13:21:16 MET DST

Konrad Styrylski <konrads@radio.com.pl> napisal:

[....]
> w tej chwili najszybsze co przyszlo mi do glowy to uzycie WinCommandera-
> tzn. w lewym panelu otwieram zipa i kopiuje do katalogu docelowego w
> prawym,
> jednakowoz jast to troche upierdliwa metoda

Witam :)
...a to niby dlaczego. Skoro już masz tak praktyczne narzędzie jak WC
to po co w ogóle zastanawiasz się nad komendą. Oczywiście mam na myśli
WinGrozę.
BTW dobrze jest znać podstawowe komendy programów dosowych,
mogą sie nieraz przydać.

--
Pozdrawiam Andrzej Wróblewski
                    GSM SMS: 48603877157@text.plusgsm.pl