Re: 16 MB SIMM do 64 MB DIMM

Autor: Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 11:41:06 MET DST

IgorB wrote:

> Możesz mieszać spoko.
> O napięcia się niemartw. ( bo to bzdura )
> Czy się opłaca ? zależy co robisz na kompie.
> Ja bym nie dokładał.
> Igor.

Zależy jaka płyta. Np. w Asusach TX-97 nie można mieszać, bo można
spalić - albo SIMMy albo DIMM'a (nie ma tolerancji napięcia).
W Abitach było podobnie, nie wiem jak jest w innych firmach.
Generalnie - najpierw powinieneś przeczytać dokumentację do płyty
i wczytać się w rozdział o bankach pamięci.

Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
                                         l.bromirski@gazeta.pl