Re: 16 MB SIMM do 64 MB DIMM

Autor: Widi <widi_at_priv3.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 09:27:35 MET DST

Cze ponownie.

Mam ustawione napiecie (jakies - nie pamietam jakie) dla bankw DIMM
natomiast trzeci bank SIMM nie jest powiazany napieciowo z nimi. W
instrukcji mam tabelke w ktorej sa podane dopuszczalne wartosci pamieci i w
przykladzie sa pomieszane dwa rodzaje pamieci EDO i SDRAM.

Interesuje mnie jak duza bedzie roznica (spadek) predkosci gdy pomieszam te
pamieci (SDRAM - DIMM z EDO - SIMM)
W sumie bedzie 80MB RAM'u - czy cache (1 MB) 'obsluzy' tak duza ilosc
pamieci ?

Widi