Re: Odp: Philips CDRW400

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 00:58:22 MET DST

Marcin Spychała <birdy@quake.org.pl> wrote in message
news:VLrN3.2033$Tk.35153@news.tpnet.pl...

> Ja mam nawet od dwoch tygodni LG i tez jestem w niebie. To za krotki
> czas zeby stwierdzic co jest dobre a co nie. Moze po roku ...
> Ale nie bede sie sprzeczal, ze teac jest ok :)

co moze byc przyczyna ze plytka sie wypala w ten sposob, ze potem nie chce sie
odczytac w CD`ku normalnym ?
nie chodzi mi rzecz jasna o porysowanie nosnika czy cos w tym
rodzaju....wszystko "z wierzchu" jest ok.
wina nosnika (firma plytki), za "slabe" (plytkie (?) wypalanie, brudna dioda ?
uszkodzony naped ? czy tez moze za szybkie wypalanie (?)
Mam ten problem wlasnie ze swoim nowym (pare dni wiec zuzycie sprzetu odpada)
napedem x4... :(

--
LeV