Re: Pytanie do posiadajacych nagrywarki cd-rw #@

Autor: Trane <trane_at_w.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 18:09:57 MET DST

Użytkownik Alexander <Alexander@f109.n480.z2.fidonet.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:939892799@f109.n480.z2.ftn...
| Witaj All !
|
| Czy można wykorzystać taką nagrywarkę + plyte cd-rw do robienia
backupów?
| Czy popularne programy do backupu rozpoznają nagrywarkę jako
urządzenie do
| backupu (uwzględniając również kasowanie poprzedniej zawartości
plyty)?

Cze!
Mozna, ale ze wzgledu na niezbyt dopracowany system zapisu (UDF 1.5)
na CDRW (wiem cos o tym - kiedys musialem robic recovery z CDRW) nie
polecam. Jesli chcesz sprobowac - jest programik Seagate Backup Exec
For CD-RW na http://195.116.2.4/~cdrsoft/cdcopy.htm
Oczywiscie uzyj tego softu w celach edukacyjnych i potem odinstaluj
:-)

--
Pozdrowienia
Trane