Voice modem jako aut. sekretarka

Autor: zasadka <zasada_at_phys.uni.torun.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 10:38:34 MET DST

Witam
Od wczoraj mam pewien problem zwiazany z funkcja voice mojego modemu (modem
to Zoltrix Spirit 56K PCI). Wykorzystuje oryginalny program dostarczany na
plytce przez producenta "Fax Talk Communicator" (wersja 4.5 32 bit). Otoz
wlasnie od wczoraj program (czy modem) ma "gdzies" ustawienia czasu jaki
przeznaczony jest na jedna wiadomosc (mam ustawione 120 s.) i raz nagrywa 7
s. wiadomosci, raz 13 itp. czasy te sa zupelnie przypadkowe. Czy ktos mial
podobny problem. Z czym to moze byc zwiazane?
Acha jeszcze jedno, kiedy proboje uzywac modemu jako telefonu (ze
sluchawkami i mikrofonem) wszystko dziala ale rowniez przez kilkanascie
sekund. Potem sie rozlacza.
Czy to znaczy, ze padl modem?
Mam juz dosc tych zlomtrixow. Najpierw mialem Phantoma, zamienilem go na
Cobre a potem na Spirita. Przez dwa miesiace dzialal dobrze ...

Tomek