Odp: Pomiar temperatury na Asus-ie P3B-F

Autor: Andrzej z Zaborza <morgotch_at_priv2.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 07:24:15 MET DST

Użytkownik Proteus <p@p.p> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:380369B7.4F4FC8E1@p.p...
> Czy mozna polegac na temperaturze wskazywanej w BIOS-ie Asus-a P3B-F?
>
> Na grupie alt.comp.periphs.mainboard.asus niektorzy ludzie pisali, ze
> maja problemy z odczytem temp na tej plycie.
> Mam na plycie Celerona 366 na standartowych ustawieniach (66 MHz FSB) i
> BIOS pokazuje mi temp. ponad 40 stopni. Jako, ze chlodzenie mam niezbyt
> dobre, nie wiem
> czy jest to prawdziwa temp. proca, czy tez winne jest zbyt slabe
> chlodzenie.

Powiem Ci, ze asusowi cos ta plyta niee wyszla, ja mam 45 stopni a glowe
dam, ze jest duzo mniej bo dotykajac nie odczuwam ciepla czyli temp jest na
pewno ponizej 36 bo reka ma na pewno ponizej tej temp.
Wspomne jeszcze o napieciu 3.3V faktycznie jest ok ale hardware monitor
wskazuje 3,5 co przy starcie kompa o ile to nap jest monitorowane powoduje
blad.
Lepszym wyborem bylby ABIT
W sprawie temp polecam softcoolera RAIN, obniza temp ponad 10 stop.
Pozdrawiam