CRASH heeeelp !!!!

Autor: Obleg <obleg_at_polbox.com>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 02:57:46 MET DST

PILNE
Czy ktos spotkal sie z takim oto problemem ?

Komputer pracuje jakis czas po czym nagle nastepuje samoczynny
restart. dzieje sie to w nieregularnych odstepach czasu , czasami
jest kilka restartow pod rzad, Byly tez przypadki samoistnego wylaczenia sie
komputera
(ATX) Takie beznadziejne objawy mam od trzech dni i nie wiem o z tym fantem
zrobic.
Mysle ze moze to byc zwarcie TYLKO GDZIE ?? (plyta, zasilacz...??? )
Czy ktos zetknal sie kiedys z takim problemem i moglby cos poradzic ?
Problem jest o tyle beznadziejny, ze wykozystuje kompa do pracy a potrafi
sie
on restartowac w kazdej niemal chwili co juz dwa razy zmusilo mnie do
przepisywania tekstu od nowa ?

z gory dziekuje :)))

Obleg

PS ew sugestie prosilbym na priv