Odp: Omni.net LCD

Autor: Adam Dziadek <maverick_at_optimus.wroc.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 01:03:35 MET DST

Używam sieci NETI i nie ma problemu w uzyskaniu połączeń na dwóch kanałach
Jedyna wadą jest to że koszta są x2 :(
W kompie wpiąłem super szybką kartę i/o do 900tyś b/s terminal Zyxel
Omni.net Lcd ma supprt do 400tyś b/s
To jest bardzo szybko .ponieważ software takie jak Win9x nie ma wspomagania
do prędkości RS po wyżej 100tyś /bs wiec karta taka jak moja ma specjalną
konfiguracje 100 x4 plus bufor fifio 32bit ....
Jedyna technologia która mogła sie temu równać była APT Adwanced Paraller
Tehnology MICROKOMA
prościej chodziło o używanie portu drukarki do połączenia z modemem zew.
Lecz system ten ma wąskie gardło bo do 200 tys. b/s i bufor 16kb i cena
!!!!!!!!!!!
Karta i/0 można ja kupić za 200 netto w firmie
http://www.scientific.com.pl/ na złączu PCI
Strony sa zassysana 3 szybciej zależy od serwera ..........
Protokół uwierzytelniania hasła bierze się z właściwości sieci Protocol
Family Logon .....
Jeśli go wyrypiesz będziesz klepał ppp ..ppp

MAVERiCK

--
E-mail: maverick@optimus.wroc.pl
HOME  page http://www.optimus.wroc.pl/maverick