Problemy z TNT2 Vanta

Autor: maro <marekzglicz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 00:48:14 MET DST

Mam PowerColor CTNT2 Vanta z grafiką wszystko jest ok problemy są z
dzwiękiem. W czasie działania gier wykorzystujących akceleracje opengl lub
directx np.Dungeon Keeper 2 słychać wyrazne głośne szumy. Wiem że to nie
wina karty muzycznej SB liva(sprawdzałem inną kartę). Podobna sytuacja jest
z Winampem gdy nie ma włączonego plagina dzwiek jest czyściutki po
załączeniu plagina opartego na opengl lub directx natychmiast pojawiają się
szumy. Z poprzednią kartę grafiki problemu nie było.

       Z góry dziękuje za odpowiedz

        maro
        marekzglicz@poczta.onet.pl