Re: TOTAL OFFTOPIC: Re: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Michał 'CreeD' Szostakiewicz <buttman_at_boss.staszic.waw.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 17:20:25 MET DST

Mr. Free napisał(a) w wiadomości: ...

>Mam amigowa wersje muzyczki z Cannon Fodder (z wokalem), mam tez
>AURORA.MID

MID? Mam nadzieje, ze to literowka ;-).

>(zaj...)
ebiste ;-)

>oraz Anty Atari 02. Jesli chcesz to pisz na priva.

Spoko, mozesz mi podeslac to wszystko na maila. Ale raczej na
gerwek@polbox.com bo szkolny serwer nie lyka atatchmentow powyzej chyba
500k. Nie wiem na ile jest polbox. Albo mozesz na creed@free.net.pl mam
nadzieje, ze nie siadzie w najblizszym czasie.

>Chetnie wezme w zamian Anty Atari 01 bo mi akurat tego wcielo.

Jasne, nie ma sprawy. Na mr_free@poczta.onet.pl ?

     May the Force be with ya,
     Michal 'CreeD' Szostakiewicz
buttman@boss.staszic.waw.pl ew. gerwek@polbox.com